FAQ - otázky a odpovede
Najčastejšie otázky a odpovede na ne
1. Ako vytvorím objednávku?
Objednávku vytvoríte jednoducho, dá sa povedať rovnako, ako v akomkoľvek inom eshope.
- vyhľadám si produkt / produkty, ktoré si chcem zakúpiť, manuálne cez kategórie, alebo cez vyhľadávač vo vrchnej časti stránky
- produkt si vložím do košíka v množstve, ktoré si chcem zakúpiť, stlačením tlačidla "Do košíka" (buď v prehľade produktov, alebo v prehľade konkrétneho produktu)
- po vložení všetkých produktov do košíka kliknete na košík v pravom hornom rohu
- v košíku si viete prípadne upraviť množstvá či vymazať produkt, ktorý ste si vložili do košíka omylom a stlačíte tlačidlo "Pokračovať"
- tu si zvolíte spôsob dopravy a vyberiete druh platby, ktorý Vám vyhovuje a opäť kliknete na "Pokračovať"
- dostanete sa do posledného kroku, kde sa vypĺňajú fakturačné a doručovacie údaje, zadáva prípadná poznámka, súhlasí sa s Obchodnými podmienkami
- po vyplnení údajov odošlete objednávku tlačítkom "Odoslať objednávku s povinnosťou platby"
- po odoslaní Vám obrazovka prepne na novú, kde sa na prázdnom pozadí ukáže text "Objednávka úspešne odoslaná"
Takto odoslaná objendávka sa dostane k nám do systému a Vy si môžete byť istý, že na nej začneme čo najskôr pracovať.
2. Musím byť registrovaný, aby som mohol/a vytvoriť objednávku?
Nie, na vytvorenie nemusíte byť registrovaný/á, viete si ju vytvoriť aj bez registrácie ako hosť.
3. Ako rýchlo dostanem objednaný tovar
Tovar je odosielaný čo najskôr, ihneď po skompletizovaní celej objednávky. Obejdnávky s tovarom skladom odosielame ihneď v rámci pracovných dní. Doobedné objednávky do 12ej hodiny odídu ešte v daný deň, pokiaľ je tá možnosť (nie je to prísľub), ostatné objednávky s tovarom skladom odchádzajú nasledovný pracovný deň.
Objednávky, ktoré obsahujú tovar, ktorý je na externom sklade, skompletizujemedo jedného, maximálne dvoch pracovných dní a ihneď po skompletizovaní zásielku odosielame k zákazníkovi.
Objednávky s tovarom, ktorý má dlhšiu dodaciu dobu, odosielame okamžite, ako sa naskladní chýbajúci tovar. To býva pri väčšine tovaru na objendávku do 5, maximálne 7 pracovných dní.
4. Aká je dostupnosť konkrétnych výrobkov z ponuky?
Nakoľko nie všetky produkty z našej ponuky držíme priamo skladom, ale využívame aj externé sklady, prípadne objendávanie od distribútorov či priamo výrobcov, je dostupnosť rôznych produktov odlišná podľa konkrétneho druhy, či značky.
Každý produkt má pri sebe status, ktorý hovorí o dostupnosti konkrétneho tovaru.
SKLADOM (1, 2, 3, 4, 5, 6 až 10, 11 a viac) - tovar máme skladom a je pripravený k okamžitému odoslanie / odberu
EXTERNÝ SKLAD (1-2 prac. dni) - tovar sa nachádza na jednom z externých skladov a vieme ho behom jedného, maximálne dvoch pracovných dní naskladniť a následne expedovať
DO 5 PRAC. DNÍ - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, čo zväčša trvá 3 pracovné dni, maximálne však 5 pracovných dní
5 - 7 PRAC. DNÍ - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, pričom tento proces trvá väčšinou 5 pracovných dní, zriedka 1 až 2 dni dlhšie, maximálne však 7 pracovných dní
5 - 14 PRAC. DNÍ - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, pričom dodacia doba býva maximálne 14 pracovných dní
NA OBJEDNÁVKU - tovar musíme naskladniť od dodávateľa, pričom dodacia doba môže byť pár dní ale aj dlhšiu dobu, zväčša sa to týka tovaru, ktorý je nutné objednávať vo väčšom množstve, čo môže spôsobiť dlhšiu dobu dodania
NA DOPYT - tovar nie je objednateľný z určitého dôvodu, no radi pre Vás zistíme jeho dostupnosť a dobu naskladnenia. Stačí nám napísať či zavolaŤ a informovať nás o Vašom záujme o daný produkt
DOČASNE NEDOSTUPNÉ / VYPREDANÉ - tovar nie je momentálne dostupný a nedokážeme ho ani v blízkej dobe naskladniť, prípadne končíme s jeho predajom a už nebude u nás naskladnený